Ak ti prišiel produkt, ktorý ti nespĺňa očakávania, či už je poničený alebo má nejaký nedostatok, nemusíš sa stresovať. Máš možnosť podať reklamáciu alebo požiadať o vrátenie tovaru. Stačí dodržať nasledujúce kroky:
POSTUP PRE REKLAMÁCIU
1. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný.
2. Tovar prineste osobne do jednej z našich predajni (Krátka 3, Senec / Trnava – Jána Hollého 4 / Dunajská streda – Galantská 1).
3. Akonáhle prevezmeme reklamovaný tovar, začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie reklamácie (prípadne po dohode lehota dlhšia). O všetkých podstatných aspektoch reklamácie, ako je napríklad zaslanie distribútorovi na posúdenie alebo vybavenie reklamácie, budete informovaný/á prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
PRAVIDLA REKLAMÁCIE TOVARU
- Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne, hneď po objavení vady. Pokračovanie v používaní tovaru môže viesť k prehĺbeniu vady a následnému znehodnoteniu, čo môže byť dôvodom zamietnutia reklamácie.
- Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť od dátumu prevzatia.
- Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, teda s dobou, počas ktorej by tovar pri správnom používaní a ošetrovaní mal zodpovedať svojmu účelu.
- Ak kupujúci zistí nezhodu s objednaným tovarom alebo vadu, musí o tom bezodkladne informovať predajcu e-mailom alebo telefonicky do 5 dní od prevzatia.
- Ak sa objaví závada na zakúpenom tovare, má zákazník právo túto vadu reklamovať.
- Závadou sa rozumie zmena vlastností tovaru spôsobená nevhodným alebo nekvalitným materiálom, nedodržaním výrobnej technológie alebo nevhodným konštrukčným riešením.
- Nie sú považované za vadu zmeny vlastností tovaru spôsobené opotrebením, nesprávnym používaním, nedostatočnou údržbou, prirodzenými zmenami materiálov, poškodením užívateľom alebo iným zásahom.
- Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť JMB Distribution s.r.o., prevádzkujúca e-shop www.tvojpar.sk, je oprávnená odmietnuť prevzatie tovaru k reklamačnému vybaveniu, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady obecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb., o opatrení proti prenosným chorobám).
- Reklamácia, vrátane odstránenia chyby, bude vybavená do 30 dní od uplatnenia. V odôvodnených prípadoch môže byť lehota dlhšia.
- Zákazník uplatní reklamáciu prinesením tovaru a kópiou dokladu o kúpe/faktúru na uvedenú adresu.
Tvojpar.sk
Krátka 3
903 01 Senec
Slovenská republika