KOŠÍK
ZOBRAZIŤ KOŠÍKVSTÚPIŤ DO POKLADNE

REKLAMÁCIE

Ak ti prišiel produkt, ktorý ti nespĺňa očakávania, či už je poničený alebo má nejaký nedostatok, nemusíš sa stresovať. Máš možnosť podať reklamáciu alebo požiadať o vrátenie tovaru. Stačí dodržať nasledujúce kroky:

POSTUP PRE REKLAMÁCIU

1. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný.
2. Tovar prineste osobne do jednej z našich predajni (Krátka 3, Senec / Trnava – Jána Hollého 4 / Dunajská streda – Galantská 1).
3. Akonáhle prevezmeme reklamovaný tovar, začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie reklamácie (prípadne po dohode lehota dlhšia). O všetkých podstatných aspektoch reklamácie, ako je napríklad zaslanie distribútorovi na posúdenie alebo vybavenie reklamácie, budete informovaný/á prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.


PRAVIDLA REKLAMÁCIE TOVARU

- Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne, hneď po objavení vady. Pokračovanie v používaní tovaru môže viesť k prehĺbeniu vady a následnému znehodnoteniu, čo môže byť dôvodom zamietnutia reklamácie.
- Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť od dátumu prevzatia.
- Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, teda s dobou, počas ktorej by tovar pri správnom používaní a ošetrovaní mal zodpovedať svojmu účelu.
- Ak kupujúci zistí nezhodu s objednaným tovarom alebo vadu, musí o tom bezodkladne informovať predajcu e-mailom alebo telefonicky do 5 dní od prevzatia.
- Ak sa objaví závada na zakúpenom tovare, má zákazník právo túto vadu reklamovať.
- Závadou sa rozumie zmena vlastností tovaru spôsobená nevhodným alebo nekvalitným materiálom, nedodržaním výrobnej technológie alebo nevhodným konštrukčným riešením.
- Nie sú považované za vadu zmeny vlastností tovaru spôsobené opotrebením, nesprávnym používaním, nedostatočnou údržbou, prirodzenými zmenami materiálov, poškodením užívateľom alebo iným zásahom.
- Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť JMB Distribution s.r.o., prevádzkujúca e-shop www.tvojpar.sk, je oprávnená odmietnuť prevzatie tovaru k reklamačnému vybaveniu, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady obecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb., o opatrení proti prenosným chorobám).
- Reklamácia, vrátane odstránenia chyby, bude vybavená do 30 dní od uplatnenia. V odôvodnených prípadoch môže byť lehota dlhšia.
- Zákazník uplatní reklamáciu prinesením tovaru a kópiou dokladu o kúpe/faktúru na uvedenú adresu.


Tvojpar.sk
Krátka 3
903 01 Senec
Slovenská republika